تلاش سئول برای آموزش زبان کره ای در آفریقا

کد خبر: 1246671

دولت کره جنوبی تلاش زیادی را در خصوص ارتقای همکاری های فرهنگی و آموزشی خود با کشورهای آفریقایی صورت می دهد.

به نقل از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، مرکز زبان و فرهنگ کره ای در دانشگاه نایروبی، گروه زبان شناسی، زبان و ادبیات، در دانشکده هنر، در ساختمان آموزش در پردیس اصلی واقع شده است. این مرکز یکی از چهار مرکز زبان و فرهنگ بین‌المللی است که زیر نظر گروه زبان‌شناسی، زبان‌ها و ادبیات تأسیس شده است.

این مرکز یکی از چهار مرکز زبان و فرهنگ بین‌المللی است که زیر نظر گروه زبان‌شناسی، زبان‌ها و ادبیات تأسیس شده است. مراکز دیگر عبارتند از: موسسه کنفوسیوس که مطالعات چینی را ارائه می دهد، مرکز پرتغالی و مرکز فرانسوی. دانشگاه نایروبی همچنین زبان های آلمانی و کیسواحیلی را ارائه می دهد.

سفیر کره در کنیا در سپتامبر 2013، اچ. ای. چوی یونگان خاطرنشان کرد که هدف بلندمدت این مرکز کره ای افزایش ترافیک تجاری بین کنیا و کره است.او گفت: این مرکز از سال 2013 در این دانشگاه تاسیس شده است، دانشجویان اینجا در خط مقدم دوستی بین کنیا و کره هستند.

اچ.ای. چوی یونگان قول داد که به طور مداوم از دانش آموزان حمایت کند و امیدوار است که مرکز به رشد خود ادامه دهد.در ماه سپتامبر 2013، مرکز مطالعات کره ای در دانشگاه نایروبی آغاز شد. این برنامه شامل گواهی یک دوره آموزشی زبان، ادبیات و فرهنگ کره ای و یک دوره مدرک B.A است.

این دوره­ها توسط تیمی از متخصصان واجد شرایط تدریس می شود و برخی از آنها توسط اساتیدی از کره اعزام می شوند. در حال حاضر، این دانشگاه 2 مدرس کره ای دارد، دکتر یونگ یون مستقر در دانشکده اقتصاد و خانم یو جین پارک در گروه زبان و زبان شناسی می باشند.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد