وام 300 میلیونی بدون چک و سفته ! | با کارمزد 2 درصدی وام 5 ساله بگیرید

کد خبر: 1315739

متقاضیان حقیقی وام 300 میلیون تومانی بانک ملی ایران باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

وام 300 میلیونی بدون چک و سفته ! | با کارمزد 2 درصدی وام 5 ساله بگیرید
بانک ملی ایران برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود و متنوع کردن خدمات و محصولاتش طرح تسهیلاتی به نام «مهربانی» را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون بوده و به ایجاد هیچ میانگین سپرده و ضامن کسر از حقوق احتیاج ندارد.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان حقیقی وام 300 میلیون تومانی بانک ملی ایران باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت این وام حداکثر تا 60 ماه فرصت تسویه آن را دارند.
با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‎‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان خواهد بود.
 
نکاتی درباره وام 300 میلیونی بانک ملی
لازم به ذکر است که متقاضیان واجد شرایط در صورت نداشتن تمایل برای ادامه روند دریافت این وام امکان انتقال بخش یا همه امتیاز آن را به افراد درجه یک خانواده خود دارند.
 
همچنین اشخاص حقوقی هم امکان درخواست این تسهیلات را دارند و می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و پس انداز ریالی برای گرفتن آن اقدام کنند. اشخاص حقوقی باید کارکنان خود را به بانک ملی معرفی کرده تا امتیاز کسب شده برای دریافت این وام به آن‌ها انتقال داده شود.
به منظور دریافت این تسهیلات امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری، از طریق سامانه بام، وجود دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد