تکذیب شستایی نعمت زاده!

کد خبر: 710460

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در پاسخ به این سؤال که گفته شده شما ممکن است مدیرعامل شستا شوید؟ گفت: خیر چنین چیزی مطرح نیست.

خبرگزاری مهر:وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در پاسخ به این سؤال که گفته شده شما ممکن است مدیرعامل شستا شوید؟ گفت: خیر چنین چیزی مطرح نیست.
محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت یازدهم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه حتی سال قبل از انقلاب در خدمت ملت بزرگوار بودم به عنوان یک سرباز کوچک و کماکان تا جان در بدن است، این وظیفه را ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در این چهار سال در وزارت صنعت نداشتیم، گفت: شروع اصلاح وضع صنعت در ابتدای دولت یازدهم بسیار مشکل بود؛ آشفتگی و رکود فراوان داشتیم، با رشد منفی مواجه بودیم اما با مساعدت و کمک همه و صبر و حوصله صنعتگران و کارآفرینان توانستیم وضعیت صنعت را از رشد منهای ۱۰.۵ درصد به رشد مثبت بالای ۱۰ درصد برسانیم و این جای تشکر دارد از همه دست‌اندرکاران. وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم با بیان اینکه ما در خدمت بخش تولید خواهیم بود، گفت: انشاءالله در خدمت تمام تلاشگران صحنه تولید و کار خواهیم بود. نعمت‌زاده ادامه داد: آنچه که می‌تواند به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت در این روزهای آخر عرض کنم؛ توجه همه عزیزان به امر تولید داخلی است، توجه به مصرف کالاهای داخلی است که مورد تأکید هم رهبری و هم مسئولین و هم حکم عقل است. وی با بیان اینکه ما باید از محصولات خودمان حمایت و برای جوانانمان اشتغال ایجاد کنیم، تصریح کرد: امیدواریم همه از این موضوع حمایت کنند تا یک روزی کشورمان به یک کشور صنعتی، فنی و علمی تبدیل شود. وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم با بیان اینکه باید در بخش تجارت به صادرات توجه کنیم، اظهار داشت: امیدواریم موانع در این بخش برطرف شود تا تاجران بتوانند کار کنند. نعمت‌زاده با اشاره به رسوخ تکنولوژی و فناوری‌های نوین در صنعت افزود: ما باید تا آنجا که می‌توانیم فعالیت‌هایمان را دانش‌بنیان کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که گفته شده شما ممکن است مدیرعامل شستا شوید؟ گفت: خیر چنین چیزی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد