وضعیت اقتصادی در حال تثبیت است

کد خبر: 859169

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی نسبت به ١٠ روز گذشته، تثبیت شده و ما از مشکلات و بحران‌ها براحتی عبور خواهیم کرد.

وضعیت اقتصادی در حال تثبیت است
ایرنا: 'حیدرعلی عابدی' سه شنبه شب در نشست خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی با اشاره به برنامه دولت در تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم افزود: دولت مصمم است که کلیه کالا‌های اساسی و مورد نیاز جامعه را با ارز ٤٢٠٠ تومانی تامین کند.
وی اضافه کرد: تصمیم دولت و مجلس تصمیم نظام است ضمن اینکه تصمیم نظام بر این است تا مسائل در راستای رونق و اقتصاد مقاومتی پیش برود.
او با بیان اینکه مشکلات ناشی از هجوم رفتاری یک روزه حل نمی‌شود گفت: حل این مشکلات نیازمند زمان و فرآیند کوتاه و میان مدت است.
عابدی با اشاره به واردات تجهیزات پزشکی و دارویی گفت: سازمان غذا و دارو برای جلوگیری از دپوی کالا‌های وارداتی و توزیع سریع این کالا ها، آمادگی کامل دارد.
وی بیان کرد: دولت برنامه ریزی‌هایی در خصوص لوازم بهداشتی دارد که بر اساس آن این لوازم و سایر اقلام مرتبط با کمترین نوسان قیمت تهیه و عرضه شود.
به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، روز‌های ۲۳ تا ۲۶ مرداد امسال از ساعات ۱۷ تا ۲۳ آماده بازدید عموم است.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ مترمربع برگزار شده است و فعالان حوزه‌های مرتبط از استان‌های تهران، اصفهان و یزد در آن حضور دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد