دلیل رفتن اوحدی از سازمان حج و زیارت

کد خبر: 606438

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به انتصاب بنده به عنوان مشاور اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری در امور عراق تصمیم بر آن شد تا در حوزه‌ای غیر از ریاست در سازمان حج و زیارت فعالیت داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم: سعید اوحدی گفت: بنده چندی قبل از سوی اسحاق جهانگیری به عنوان مشاور اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری در عراق منصوب شده‌ام.بعد از این انتصاب استعلامهای لازم مبنی بر دوشغله بودن و دو جایگاه اداری یعنی ریاست سازمان حج و زیارت و مشاور اقتصادی معاون اول گرفته شد و در نهایت این موضوع از جانب متولیان امر مورد توجه و بررسی قرار گرفت.
رئیس سابق سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بعد از اینکه مشخص شد که انتصاب بنده به عنوان مشاور معاون اول و مسئولیت در سازمان حج و زیارت در یک زمان مصداق دو شغله بودن محسوب می‌شود با درخواستی که مطرح کردم و موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت به عنوان مسئول در سازمان حج و زیارت فارغ شدم.
اوحدی تاکید کرد: خود را تابع محض قانون می‌دانم و در هر جایگاهی به‌دنبال خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم هستم.
وی انتخاب حمید محمدی به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت را انتصابی شایسته دانست و تصریح کرد: امیدواریم سرپرست جدید سازمان حج و زیارت که آشنایی کاملی با این حوزه دارد و تا کنون در جایگاه معاونت حج، عمره و عتبات فعالیت داشته به موفقیت روز افزون دست پیدا کند.
مشاور اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری در عراق عنوان کرد: در مدت سه سال و اندی که در سازمان حج و زیارت فعالیت داشتم تمامی سعی خود را در جهت رشد حضور زائران برای عتبات عالیات، نظم بخشی و احقاق حق زائران به‌ویژه در فاجعه منا انجام دادم. اوحدی افزود: امیدواریم تمهیدات، اهداف و برنامه‌های مدنظر برای زائران عتبات عالیات به‌خوبی ادامه یابد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز شنبه در حکمی حمید محمدی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت را به جای سعید اوحدی به‌عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
همچنین سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی جداگانه، «سعید اوحدی» را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد