حمله با چاقو به فردی در نیشابور

کد خبر: 699492

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: روز ۲۵ تیر ماه به یک فرد در خیابان رازی نیشابور با ضربات چاقو حمله شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: روز ۲۵ تیر ماه به یک فرد در خیابان رازی نیشابور با ضربات چاقو حمله شد.
سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار کرد: روز ۲۵ تیر به یک فرد در خیابان رازی با ضربات چاقو حمله می‌شود. این فرد در هنگام حمله لباس شخصی داشته و معمم نبوده و بعد از ۴۸ ساعت توسط همراهانش متوجه شدیم که این شخص یک طلبه بوده است.
وی ادامه داد: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و البته یک تیم ویژه در حال بررسی این پرونده است. پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار «بهمن امیری مقدم» در این باره گزارش داده است: روز یکشنبه گذشته مردی موتورسوار به روحانی ۳۶ ساله که امام جماعت روستای معتمدیه شهرستان فیروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر بود، در خیابان رازی نیشابور نزدیک و با افشانه فلفلی به او حمله‌ور می‌شود. در این لحظه سرنشینان دو خودروی پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۲ در محل متوقف و با چاقو روحانی جوان را با ۱۶ ضربه چاقو مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری می شوند. گفتنی است وضعیت جسمانی وی رو به بهبودی است. این روحانی که با لباس شخصی بوده بلافاصله به بیمارستان نیشابور انتقال یافته و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار می‌گیرد و هم اکنون وضعیت جسمانی وی رو به بهبودی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد