انسداد شبانه محور هراز به پایان رسید

کد خبر: 814496

رئیس پلیس راه مازندران گفت: انسداد شبانه محور هراز که به‌منظور تعمیر سیستم روشنایی تونل محور هراز بوده امروز به پایان رسید.

انسداد شبانه محور هراز به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه مازندران گفت: انسداد شبانه محور هراز که به‌منظور تعمیر سیستم روشنایی تونل محور هراز بوده امروز به پایان رسید.

علیرضا قدمی در شهرستان ساری درباره وضعیت محور‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ارتفاعات هزارچم محور کندوان مه‌آلود است.

وی با اشاره به اینکه همچنین شاهد بارش باران در محدوده امام‌زاده هاشم محور هراز و محور عباس‌آباد ـ. کلاردشت هستیم، افزود: از لحاظ ترافیکی تردد خودرو‌ها در تمام محور‌های مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محور‌های مازندران اعمال می‌شود، ادامه داد: کماکان تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان و همچنین تردد تریلی در محور هراز ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، اظهار کرد: هفته جاری محدودیتی برای تردد تریلی در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: انسداد شبانه محور هراز نیز تا بامداد امروز به‌منظور تعمیر سیستم روشنایی تونل محور هراز بوده به پایان رسید.

قدمی در پایان گفت: توصیه ما به تمام رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است تا شاهد مشکلی نباشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد