دلایل تهدیدهای خارجی و داخلی از ایران از زبان فرمانده ناجا

کد خبر: 880909

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که ایران به دلیل دفاع از مظلومان و استکبار ستیزی همواره مورد تهدید دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

دلایل تهدیدهای خارجی و داخلی از ایران از زبان فرمانده ناجا

خبرگزاری مهر:سردار حسین اشتری در دیدار با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در جمهوری اسلامی ایران که پیش از ظهر امروز در محل هتل هما برگزار شد، گفت : یکی از نیازهای اولیه و اساسی بشر برای رسیدن زندگی مطلوب سعادتمندانه برخورداری در امنیت در ابعاد مختلف است.

وی با بیان این که امنیت ابعاد مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... دارد، گفت‌: مقوله امنیت مقوله‌ای است که هر نظام سیاسی و کشوری آن را در رأس اولویت‌های خود قرار می‌دهد. بر کسی پوشیده نیست که تامین امنیت و گسترش آرامش و عدالت نیازمند پلیسی قدرتمند و البته رئوف است.

سردار اشتری در ادامه‌ با اشاره به این که نیروی انتظامی با الهام از آموزه های دینی در راستای عمل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند ، گفت‌: این نیرو توانسته است با برنامه‌ریزی ، سازماندهی و مدیریت جهادی همراه با ایثار به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و کارنامه قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آرامش رکن اساسی مناسبات سیاسی و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است، خاطر نشان کرد: بر همگان واضح است که رشد و شکوفایی استعدادها در سایه امنیت و در چارچوب رعایت مقررات به منصه ظهور می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی معضلاتی همچون مواد مخدر، جرایم سابیری، جرایم سازمان یافته و جنایاتی همچون تروریسم را مانع بزرگی برای تحقق امنیت در بسیاری از نقاط دنیا بر شمرد و گفت‌: این موارد سبب جلوگیری از تحقق صلح جهانی و بین‌المللی شده است.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این شرایط و با برنامه‌ریزی هدفمند و ایثارگری ماموران خود توانسته است توطئه دشمنان و حامیان آن را برای ایجاد ناامنی در منطقه خنثی کرده و جبهه جنایتکاران را ناکام بگذارد.

وی در ادامه‌ انهدام باندهای مخوف و کشف هزاران تن مواد مخدر و تقدیم هزاران شهید و جانباز را از جمله اسناد پلیس در مقابله با این باندها و گروه‌های سازمان یافته بر شمرد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، تعقیب و ناکام کردن ناامن کنندگان فضاهای مجازی و دفاع مقتدرانه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برابر اشرار و مخلان نظم و امنیت نیز از دیگر توانمندیهای نیروی انتظامی است.

سردار اشتری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موقعیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: کشور ایران به دلیل موقعیت خاصی که دارد و همچنین دفاع از مظلومان و درماندگان، استکبارستیزی و اهداف آسمانی همچون عدالت و انصاف همواره مورد تهدید و توجه دشمنان داخلی و خارجی بوده است. حادثه تروریستی 31 شهریور ماه امسال که در سالروز دفاع مقدس رخ داد و سبب شهادت جمعی از هموطنانمان به ویژه‌ کودکان و جانبازان شد، نمونه ای از هزاران توطئه ای است از سوی دولت‌های مستبد و دست نشانده آمریکا در منطقه در کشور ما انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه‌ داد: در مقابل، پیام جمهوری اسلامی ایران به این گونه حوادث روشن است و دیدید که چطور فرزندان جمهوری اسلامی ایران و مدافعان این سرزمین پاسخ تجاوز به نقض خطوط مردم که همان امنیت است را دادند و پاسخ ویران کننده‌ای در خاک سوریه و تروریست‌ها و اربابشان داده شد.

سردار اشتری با قدردانی از سران کشورهایی که اقدام به همدردی با جمهوری اسلامی ایران کردند، خاطر نشان کرد: گردهمایی امروز (چهارشنبه) فرصت مناسبی برای تمرین و گسترش مفاهیمی همچون انضباط، اقتدار، کارآمدی، خدمتگزاری و ... نیروی انتظامی در کنار توانمندیهای تبیین شده است و می‌تواند در کنار مسئولان و مردم چارچوبی مستحکم برای نظامی هماهنگ تر از گذشته در راستای انتقال تجربیات و مناسبات و همکاری های چند جانبه را فراهم کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد