واژگون شدن یک قایق در کارون با ۲ مفقودی

کد خبر: 933050

بخشدار سوسن گفت: قایق حامل یک خانواده ۵ نفره به همراه راننده آن در آب کارون جاری در این بخش غرق شد.

واژگون شدن یک قایق در کارون با ۲ مفقودی

خبرگزرای فارس: بخشدار سوسن گفت: قایق حامل یک خانواده ۵ نفره به همراه راننده آن در آب کارون جاری در این بخش غرق شد.

محمد سعید الماسی در ایذه با اشاره به غرق شدن ۵ نفر در آب رود کارون در بخش سوسن اظهار کرد: عصر امروز این خانواده به همراه راننده قایق از سمت روستای ده شیخ درحال حرکت به سمت روستای ثریا بودند که قایق حامل آن‌ها در آب غرق شد.

وی افزود: هر ۵ نفر سرنشین این قایق از جمله ۲ مرد، یک زن و دو پسر بچه در آب رودخانه غرق شدند که با اقدام فوری یکی از اهالی حاضر در محل زن و فرزندان از خطر مرگ نجات یافتند، ولی تاکنون خبری از ۲ نفر دیگر نشده است.

بخشدار سوسن بیان کرد: با توجه به بومی بودن غرق شدگان و آشنایی کامل آن‌ها با شنا و این رود هنوز نمی‌توان خبر مرگ آن‌ها را تایید کرد و حتی احتمال دارد که این افراد در فواصل پایین‌تر از محل حادثه نیز از آب خارج شوند.

الماسی ادامه داد: با توجه به مورد پیش آمده اکیپ امداد و نجات و همچنین غواصی در محل حضور دارند و با توجه به تاریکی شب کار تجسس امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی حاضر در محل از ساعت ۵ صبح فردا کار خود را آغاز خواهد کرد گفت: با توجه به سرعت بالای آب جاری در رودخانه و همچنین گل‌آلود بودن آن کار تجسس با سختی مواجه است، ولی با این حال تمام توان خود رابرای یافتن این دو نفر به کار بسته‌ایم.

الماسی در پایان افزود: عدم استفاده از جلیقه نجات باعث غرق شدن این افراد در حادثه امروز و حوادث گذشته بوده است و با همراه داشتن و پوشیدن جلیقه توسط این افراد می‌توان از بسیاری از غرق شدگی‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/الف

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد