علم‌الهدی: دشمن از علم و فناوری‌های به‌روز ایران وحشت دارد

کد خبر: 938672

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان اگر از بومی سازی‌های علوم توسط جوانان ما آگاه شوند، احساس خطر بیشتری می‌کنند.

علم‌الهدی: دشمن از علم و فناوری‌های به‌روز ایران وحشت دارد

باشگاه خبرنگاران: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن از علم و فناوری‌های به‌روز ایران وحشت دارد، گفت: اگر دشمن متوجه بومی‌سازی علوم توسط جوانان ما شود، احساس خطر بیشتری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ اشتغال دانش بنیان باید شکل بگیرد و این فرهنگ دست مسؤولان است، ادامه داد: متاسفانه مسؤولان ما به آنچه در داخل داریم، اعتقادی ندارند. ‌ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه میزان ریسک پذیری در مسؤولان ما کم است، گفت: زمانی که مسؤولان به امکانات داخلی معتقد شوند بیشتر مشکلات ما حل می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: مشکل ما این بوده که هنوز در مدیران این حس مسؤولیت‌پذیری و جوانگرایی شکل نگرفته است.

وی بابیان اینکه برای رونق تولید نیازمند جذب و به‌کارگیری نخبگان هستیم، بر شکل گیری تشکلات نیرویابی استعداد‌ها با همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در مشهد تاکید کرد و ادامه داد: با ورود جوانان انقلابی در این جنگ نابرابری که دشمن مانند جنگ تحمیلی بر ما وارد کرده است، پیروز هستیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نخبگان سرمایه‌های علمی داخلی هستندو با وجود این سرمایه‌های ارزشمند در داخل کشور رو به پیشرفت هستیم.

آیت‌الله‌علم‌الهدی تصریح کرد: با سرمایه‌های استعدادی این جوانان انقلابی که درراستای بالا بردن اهداف پیشرفت و توسعه کشور فعالیت می‌کنند، ما موفق هستیم و به لطف الهی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: امیدوارم این نیرو‌های ارزشمند روز به روز بیشتر و پویاتر شوند و در خط مقدم جبهه بینی دشمن را به خاک بمالند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد