واعظی:روحانی قصد ورود به انتخابات را ندارد

کد خبر: 1215256

هرکجا موفقیت باشد می گویند کار ماست، هرجا مشکل است، می گویند دولت قبل!

واعظی:روحانی قصد ورود به انتخابات را ندارد

محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین ایران قصد روحانی برای ورود به انتخابات مجلس را رد می کند. این در حالی است که چند روز پیش تسنیم نوشته بود: در پی نزدیک شدن به آغاز فعالیت گروه‌های سیاسی برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند امسال برگزار خواهد شد، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است. «تدوین خاطرات دوران ریاست‌جمهوری» حسن روحانی گام اول وی برای ورود به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بود که گفته‌شده وی تأکید کرده است که این کتاب در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شود؛ وی در اقدامی دیگر در نظر دارد به‌همراه برخی مشاوران و نزدیکان خود در کلاب‌هاوس حضور یابد و به‌صورت احتمالاً برنامه‌ریزی‌شده به سوالات مخاطبان با محوریت «سیاست خارجی» پاسخ دهد. با این حال واعظی با رد این ادعاها گفت‌وگویی با رویداد۲۴  داشته است که بخش هایی از آن را در ادامه  می خوانید:

* دکتر روحانی هر سال عید نوروز یا عید غدیر، روزی را مشخص می‌کنند و دیداری انجام می شود. امسال هم این جلسه برگزار شد که در آن جلسه عید دیدنی صحبت‌های مختلفی هم رد و بدل شد و هیچ ارتباطی به مسئله انتخابات نداشت و اصلا جلسه انتخاباتی نبود و صرفا یک جلسه عید دیدنی بود. بنابراین خبرهایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا هیچ صحبتی مبنی براین که ایشان به انتخابات ورود کنند بیان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواهند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.

*  باید بگویم که در ۸ سال دولت روحانی نیز به صورت مداوم خبرهای دروغی را علیه دولت کار می‌کردند و خبرهای دروغی که اکنون می‌سازند، موضوع تازه‌ای نیست. آن‌ها این همه تبلیغات علیه دولت اعتدال کردند و حالا ببینید در این بیست ماه که دولت را در دست دارند چه وضعیتی ایجاد شده است. تصور می‌کنم باتوجه به عملکردی که این ها دارند، مردم دیگر این صحبت ها را از آن ها قبول نمی‌کنند. هرکجا موفقیت باشد می‌گویند کار ماست، هرجا مشکل است، می‌گویند دولت قبل!

*  در دیدار اخیر رهبری با مسئولان، ایشان تاکید داشتند که انتخابات امسال باید رقابتی، پرشور و امن باشد. البته معتقدم بستگی دارد که شورای نگهبان و وزارت کشور بر اساس فرمایش‌های رهبری چه سیاست‌هایی را در پیش بگیرند. سیاست و رویکرد حزب اعتدال و توسعه همواره حضور فعال در انتخابات است، ولی منتظریم ببینیم شورای  نگهبان چه سیاستی اتخاذ می‌کند.

*  ما هنوز هم اعتقاد داریم که باید به دولت کمک کنیم تا موفق شود و مشکلاتش حل شود. آمادگی داریم هر گونه کمکی را به دولت ارائه دهیم چرا که منافع ملی و رفاه مردم برایمان اهمیت دارد. ما نمی‌خواهیم دولت وارد حاشیه شود، چرا که ۸ سال در دولت بودیم و در جریان گرفتاری‌های دولت هستیم.

خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد