غضنفرآبادی: قالیباف می‌تواند تکمیل‌کننده راه رئیسی باشد

کد خبر: 1295866

موسی غضنفرآبادی نماینده مجلس گفت: همه اقدامات و پروژه هایی را که دولت آقای رئیسی شروع کرد، آقای قالیباف می تواند ادامه دهنده و تکمیل کننده آنها باشد. در بین کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، به دلایل متعدد اصلح آقای قالیباف است.

غضنفرآبادی: قالیباف می‌تواند تکمیل‌کننده راه رئیسی باشد

سرویس سیاسی فردا: موسی غضنفرآبادی نماینده مجلس گفت: همه اقدامات و پروژه هایی را که دولت آقای رئیسی شروع کرد، آقای قالیباف می تواند ادامه دهنده و تکمیل کننده آنها باشد. در بین کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، به دلایل متعدد اصلح آقای قالیباف است. 

وی افزود: وقتی تعداد زیادی از نخبگان جامعه از آقای قالیباف دعوت کردند، عافیت طلبی و آسایش را ترجیح نداد و همچون دوره جوانی اش که 8 سال به جبهه رفت و فرماندهی لشکر را برعهده داشت، با شور و اشتیاق به عرصه انتخابات ورود کرد. آقای قالیباف 45 سال در سطوح مختلف مدیریتی کار کرده و همه جا موفق بوده است.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: او بوستان های زیادی را در تهران تأسیس کرد. مردم می دانند که بوستان ولایت، یک پادگان بود یا زندان قزل حصار تبدیل به بوستان شد. بزرگراه ها و خیابان های زیادی را در تهران احداث کرد. از دیگر خدمات آقای قالیباف ساخت و آبگیری دریاچه چیتگر است. وی با اشاره به اجرا و بهره برداری از پروژه های زیرساختی و روبنایی عمرانی شهر تهران زمان شهرداری محمدباقر قالیباف یادآور شد: از احداث برج میلاد تا تکمیل و بهره برداری خطوط مترو از جمله اقدامات ماندگار دوره مدیریت آقای قالیباف در شهرداری است.

این فعال سیاسی با اشاره به فرماندهی محمدباقر قالیباف در بخش هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هوش و ذکاوت آقای قالیباف باعث شد که در آن عرصه تحول بزرگی رقم بخورد. سردار حاجی زاده، آقای قالیباف را پایه گذار کارهای موشکی اعلام کرد. 

وی با اشاره به دوره فرماندهی محمدباقر قالیباف در نیروی انتظامی افزود: آقای قالیباف نیروی انتظامی را با تجهیز به بهترین امکانات متحول کرد. راه اندازی پلیس 110 از جمله اقدامات بزرگ آن دوره محسوب می شود. امروز اگر رشد و شکوفایی در نیروی انتظامی وجود دارد به دلیل بسترسازی هایی است که در زمان فرماندهی آقای قالیباف انجام شد.

غضنفرآبادی گفت: من در 5 دوره نمایندگی با افراد مختلفی کار کردم اما مدیریت و کار و تلاش آقای قالیباف را بسیار فوق العاده می بینم. اصلا غیرقابل تصور برای من است که آقای قالیباف شب و روز کار می کند. با احترامی که برای همه عزیزان قائلم، آقای قالیباف از لحاظ ولایتمداری و مدیریت اجرایی اصلح ترین فرد برای قرار گیری در جایگاه ریاست جمهوری است و این شایستگی را در سالیان سال به اثبات رسانده است.

وی افزود: رهبر انقلاب شاخص های فعال، پرکار، انقلابی و ولایتمداری را از ویژگی های رئیس جمهور دانستند که همه این صفات در آقای قالیباف مشاهده می شود. امیدوارم در این شرایط سخت مردم کار را به آقای قالیباف بسپارند چون توانمندتر از آقای قالیباف در حوزه اجرا نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به اشراف دقیق و شایسته قالیباف بر امور عمرانی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی گفت: قطعا آقای قالیباف می تواند تکمیل کننده راه آقای رئیسی باشد، البته تخریب ها شروع شده است. آقای قالیباف  بهترین گزینه برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری است. در مجموع همه اقدامات و پروژه هایی را که دولت آقای رئیسی شروع کرد، آقای قالیباف می تواند ادامه دهنده و تکمیل کننده آنها باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد