دربندسر آماده میزبانی‌های اسکی است

کد خبر: 793610

عضو کمیته برگزاری رقابت‌های قهرمانی اسکی آلپاین آسیا گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیست بین المللی دربندسر آمادگی میزبانی رقابت‌های داخلی و بین المللی در اسکی ایران را دارد.

دربندسر آماده میزبانی‌های اسکی است

خبرگزاری مهر: مهدی کیادربندسری عضو هیات رئیسه پیست بین المللی دربندسر و عضو کمیته برگزاری رقابتهای قهرمانی اسکی آلپاین آسیا در خصوص این میزبانی عنوان کرد: خوشبختانه پیست بین المللی دربندسر میزبانی خوبی از رقابتهای آسیایی اسکی داشت. در همه جوانب برنامه ریزی های لازم صورت گرفته بود و هم در بخش فنی و هم اجرا نمایش بدون کم و کاستی را ارائه دادیم. امکانات موجود، بحث حمل و نقل اسکی بازان، تشریفات، روابط عمومی و ... همه با زحمات تیم برگزار کننده رقابت و مردم بزرگوار مطقه به بهترین شکل ممکن صورت گرفت.

وی در خصوص عملکرد خوب محمد کیادربندسری در رقابتهای آسیایی عنوان کرد: محمد قبل و بعد از المپیک زمستانی درخشید و با کسب مدال های متعدد و ارزشمند آسیایی بار دیگر جایگاه بالای خود در اسکی ایران را به تثبیت رساند.

کیادربندسری در پاسخ به این سوال که هزینه این میزبانی چقدر بود و چطور تامین شد؟ گفت: هزینه این میزبانی هنوز به صورت کامل به جمع بندی نرسیده است اما بخشی از آن توسط حامیان مالی و مابقی آن توسط مجموعه پیست بین المللی دربندسر تامین شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون اسکی نیز کمک مالی برای این میزبانی کرده است؟ گفت: خیر، فدراسیون در زمینه مالی کمکی نکرد اما در زمینه فنی و هماهنگی های امور بین المللی همه همکاری ها و اقدامات لازم را انجام داد. من از همین جا به همه عوامل برگزاری این رویداد، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان برای این کارگروهی و موفقیت تبریک و خسته نباشید می گویم.

کیادربندسری تاکید کرد: می توانم به نمایندگی از پیست بین المللی دربندسر عنوان کنم که این پیست آمادگی میزبانی های بعدی داخلی، آسیایی و بین المللی را دارد چرا که ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در این مجموعه وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد