سلطانی‌فر: روزهای خوب تکواندو در پیش است

کد خبر: 813094

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات و اردوی تیم ملی تکواندو گفت: پولادگر قول داده حماسه‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی و المپیک هم رقم بخورد.

سلطانی‌فر: روزهای خوب تکواندو در پیش است

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو گفت: تلاش کردیم برای بازی‌های آسیایی برنامه ریزی بلند مدتی داشته باشیم تا از طریق فدراسیون‌ها انجام شود و به منظور افزایش آمادگی فدراسیون‌ها حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک محقق شده است.

او در ادامه صحبت هایش افزود: به افتخار آفرینی در تکواندو خیلی امیدوارم چرا که از المپیک سیدنی که این رشته به جمع مدال آوران ایران در المپیک پیوست به یک رشته پر مدال غرور افرین و پرتحرک تبدیل شده است. مدیریت فدراسیون تکواندو هم برنامه ریزی دقیقی دارد و با توجه به سوابق این رشته در بازی‌های آسیایی جاکارتا و در رویداد‌های دیگر همچنین المپیک ٢٠٢٠ هم نتایج خوبی این رشته بدست خواهد آورد. وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو هم قول داده حماسه‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی و المپیک هم رقم بخورد. در سراسر کشور استعداد‌های بسیار خوبی هست که این امیدواری وجود دارد که روز‌های خوب و طلائی تکواندو در پیش است. سلطانی فر با اشاره به ظرفیت بالای تکواندو در افتخار آفرینی اظهار کرد: تکواندو کاران ایران همه ظرفیت و شایستگی مدال آوری را دارند. ان‌شاءالله مشکلات و مصدومیت‌ها هم پیش نیاید و پرچم ایران با درخشش تکواندو کاران به اهتزاز دارید و شور و شعف را در بین مردم رقم بزنیم.

او در پایان گفت: خدا را شکر فضای همدلی در عرصه ورزش کشور وجود دارد و با وحدت و انسجام بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها وجود دارد که این مهم به تحقق اهداف از پیش تعیین شده کمک می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد